شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

مدیر آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر گفت: چهارمین مدرسه خیرساز بانام زنده‌یاد اسماعیل یاری زاده با کمک 6 میلیارد ریالی خیرین در شهرک گلدیس شاهین‌شهر افتتاح شد.

به گزارش شاهین‌شهر نیوز ، محمد اسماعیل‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح چهارمین مدرسه خیرساز در شاهین‌شهر اظهار کرد: این مدرسه به نام زنده‌یاد اسماعیل یاری زاده در شهرک گلدیس شاهین‌شهر افتتاح شد.

وی افزود: آموزش‌وپرورش زمین این مدرسه را به وسعت 2 هزار و 500 متر واگذار کرد و خیران با 600 میلیون تومان هزینه مدرسه‌ای شش کلاسه با زیربنای 750 متر را پس از شش سال در این زمین احداث کردند.

مدیر آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: در طراحی این مدرسه دفتر آموزشگاه، کارگاه، آزمایشگاه و سایر تأسیسات موردنیاز دانش آموزان طراحی و ساخته‌شده است.

اسماعیل‌زاده به آغاز ساخت مدرسه دیگر در منطقه مسکونی پردیس شاهین‌شهر اشاره کرد که این مدرسه هم با مشارکت خیران در شش کلاس در این منطقه نوساز ساخته خواهد شد.

وی از افتتاح دبستان خیریه گرگاب در 25 اسفند خبر داد و یادآوری کرد: به‌ غیر از مدرسه زنده‌یاد یاری زاده، آموزشگاه‌های دکتر انصاری، حاج محمدرضا سلیمی و توسعه مدرسه نرجس جزی هم امسال در شهرهای شاهین‌شهر و گزبرخوار بهره‌برداری شدند.

به گزارش فارس، بیش از 35 هزار دانش‌آموز هم‌اینک در 233 آموزشگاه و یک هزار و 350 کلاس تحت نظارت آموزش و پروش شاهین شهر به تحصیل مشغول هستند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی