شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

معاون دادگستری استان اصفهان خبر داد
افتتاح 3 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شاهین‌شهر
معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان افتتاح 3 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان شاهین‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، محمدحسین آقایی صبح امروز در مراسم افتتاح دفترهای خدمات قضایی الکترونیک شاهین‌شهر اظهار کرد: با افتتاح 3 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شاهین‌شهر تعداد کل این دفاتر در استان اصفهان به 15 دفتر افزایش‌ یافته است.

وی افزود: این دفاتر که در خیابان‌های شهید بهشتی، رازی و مسرور شاهین‌شهر به بهره‌برداری رسیده است، 20 نوع خدمت قضایی را با  استفاده از توان ‌بخش خصوصی به مردم ارائه می‌کنند.

معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان خاطرنشان کرد: ثبت اظهارنامه، تجدید نظرخواهی، واخواهی حقوقی و ارسال پیامک درخصوص روند پیگیری دعاوی حقوقی طرفین دعوا، از جمله این خدمات است؛ در آینده نزدیک هم شکایات کیفری از طریق این دفترها ثبت و به دادگستری شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

وی گسترش عدالت الکترونیک را از اهداف قوه قضائیه برای راه‌اندازی دفترهای خدمات حقوقی الکترونیک برشمرد و گفت: این دفترها به تکریم بیشتر ارباب‌رجوع، بهداشت روانی مراجعه‌کنندگان به محاکم قضایی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها، سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌های قضایی، شفاف‌سازی درروند رسیدگی پرونده‌های حقوقی، اشتغال 5 نفر برای هردفترخدماتی و اعتماد مردم به دستگاه قضایی کمک خواهد کرد.

آقایی در پایان این نوید را داد که مردم در آینده نزدیک قادر خواهند بود از طریق سامانه‌های خانگی برخی از درخواست‌های حقوقی خود را بدون مراجعه به محاکم دادگستری ثبت و ارائه می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی