شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

توسط جانشین فرمانده سپاه پاسداران؛

نمایشگاه دفاع مقدس شاهین‌شهر افتتاح شد

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در تبریز
شناسهٔ خبر: 4094051 - 
اصفهان - نمایشگاه دفاع مقدس شاهین‌شهر توسط جانشین فرمانده سپاه پاسداران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنجشنبه در حاشیه دومین روز از اولین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب نمایشگاه دفاع مقدس همراه با شبیه‌سازی عملیات محرم با حضور سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه و سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و همچنین مسئولان شهرستان شاهین‌شهر  و میمه افتتاح و بر روی بازدید کنندگان گشوده شد.

این نمایشگاه که مزین به تمثال مبارک شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است دارای ۱۵ غرفه فرهنگی هنری و اجتماعی با موضوعات مختلف و متنوع و تجهیزات و ادوات جنگی است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از امشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء به مدت شش شب در محل پارکینگ پارک انقلاب شاهین‌شهر برپا شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۰۹
شاهین شهر نیوز

دیدار پیشوای ارامنه شاهین شهر با شهردار شاهین شهر

اسقف آنانیا گوجانیان پیشوای ارامنه شاهین شهر با عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر دیدار نمود.

اسقف آنانیا گوجانیان پیشوای ارامنه شاهین شهر با عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر دیدار نمود.
عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر گفت: احترام و دفاع از ادیان الهی یک وظیفه همگانی بوده و در این راستا همه باهم برادر و برابر هستیم.
وی در ادامه گفت : شهرداری شاهین شهر در حد امکان در رفع مشکلات شهری ارامنه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و  وظیفه قانونی و اجتماعی خود می داند به همه شهروندان خدمات یکسان ارائه نماید.
بهمنی از شهروندان مسیحی ساکن در شاهین شهر که در اجرای برنامه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهر مشارکت و همکاری دارند قدردانی و تشکر کرد.
آنانیا گوجانیان در این دیدار گفت: دنیای امروز نیاز به احترام، صلح، عشق و همزیستی دارد و پیامبران بزرگ  الهی پیام‌آور این رسالت آسمانی بوده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: اعتقاد به خداوند یکتا نقطه اشتراک تمام ادیان توحیدی است و این نقطه اشتراک سبب دوستی و همراهی پیروان این ادیان شده است و خوشبختانه ما در ایران با برادران و خواهران مسلمان خود در صلح، صفا و آرامش بسر می بریم و مردم دنیا باید در ‌چنین شرایط صلح آمیزی زندگی کنند.
پیشوای ارامنه شاهین شهر از تلاش های شبانه روزی شهرداری و شورای اسلامی شهر با فعالیت های مستمر و جدید برای ایجاد آرامش، امنیت و رفاه شهروندان شاهین شهر خصوصاً ارامنه این شهر قدردانی نمود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۰۹
شاهین شهر نیوز


پرده آخر تئاتر استانی پلاک شاهین شهر با معرفی برگزیدگان

جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس شاهین شهر با عنوان «پلاک» پس سه روز با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس شاهین شهر با عنوان «پلاک» پس سه روز با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
طبق گزارش دبیرخانه این جشنواره، تعداد 45 اثر صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی به دبیرخانه ستاد جشنواره ارسال شد و در نهایت با نظر هیئت بازبینی 6 کار صحنه ای، 10 خیابانی و 3 نمایشنامه خوانی انتخاب شدند.در طول سه روز جشنواره شهروندان شاهین شهری ارتباط خوبی با تئاتر برقرار کردند و هر روز با استقبال خوبشان هنرمندان را در اجراهایشان همراهی می کردند. به طور کلی 27 اجرای خیابانی و 12 اجرای صحنه ای برگزار شد که در هر روز 4 اجرای صحنه ای و 9 اجرای خیابانی برنامه ریزی شده بود.در مراسم اختتامیه که با کارگردانی خوب بهرام همتی انجام شد شاهد نمایشگاهی از عکس های رشادت های مردمی و بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس در مسیر سالن اصلی تالار شیخ بهایی بودیم.

این شهرستان به پایگاهی برای دیگر جشنوارهای استانی و کشوری تبدیل شود
  • سردار مجتبی شیروانیان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان در مراسم اختتامیه گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران نقش خودشان را با دست پر، ایمانی قوی و رشادت های بی شمار ایفا کردند و وظیفه ماست که حماسه و دلاوری های آنها و همچنین خانوادهای این عزیزان که مخلصانه فرزندان و همسران خود را راهی این میدان کردند خودشان نیز در ستادهای پشتیبانی و امدادرسانی و حتی گاهی پشت خط مقدم به فعالیت پرداختند را به نمایش بکشیم تا باعث آگاهی و الگو برداری برای آن قشری که در زمان جنگ حضور نداشتند و با چشم خود شاهد این وقایع نبودند، باشیم.
  • وی افزود: دستاورد های دفاع مقدس باعث شده است که ما امروزه در منطقه از جهت اقتدار نظامی، تجهیزات و مهمات هسته ایی با افتخار جز کشورهای برتر باشیم و در مقابل کشورهای دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم.
  • سردار شیروانیان در پایان بیان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر دفاع مقدس در این شهرستان یکی از اتفاقات خوبی بود که با همکاری سپاه و دیگر سازمان های شهرستان اتفاق افتاد و ان شاء الله این شهرستان به پایگاهی برای دیگر جشنوارهای استانی و کشوری تبدیل شود.
  • سرهنگ ابراهیمی معاونت جانشین سپاه ناحیه شاهین شهر و رئیس نخستین جشنواره تئاتر دفاع مقدس شاهین شهر  از فرماندار و شهردار شاهین شهر و همچنین سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی و تمامی عزیزان و دست اندر کاران این جشنواره که فی سبیل الله برای اجرای این برنامه زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کرد و گفت: لازم است تلاش نویسندگان ،کارگردانان و بازیگران این جشنواره  که با زیبایی و مهارت هرچه تمام تر دفاع مقدس را به نمایش کشیدند را ارج نهاد.
  • در نهایت با نظر هیئت داوران در بخش صحنه ای
  • برای طراحی پوستر و برشور: نمایش ترانه ای برای آیدا خانم شیوا مشکل گشا
  • طراحی نور: علیرغم کمبود امکانات ابتدایی نور در سال های اجرای جشنواره به خاطر تلاش در ایجاد فضای مناسب صحنه به آقای عباس اصلاوی برای نمایش ایستگاه 12
  • موسیقی: آقای آرش جان نثاری برای نمایش ایستگاه 12
  • طراحی صحنه: آقای شاپور شفیعی برای نمایش آخرین غروب
  • بازیگری زن: رتبه اول خانم فاطمه حسنی برای نمایش خاک و خون، رتبه دوم مشترکا به خانم ها شادی سعادتی برای نمایش خواب بی وقت حوریه و فرزانه نصرتی برای نمایش آخرین غروب، رتبه سوم خانم فاطمه اسدی برای نمایش ترانه ای برای آیدا و تقدیر از بازیگری خانم فریده مولایی برای نمایش آخرین غروب
  • بازیگر مرد: رتبه اول مشترکا به سید یداله موسوی بازیگر نمایش خاک و خون و علی گنجی بازیگر نمایش ایستگاه 12
  • نمایشنامه نویسی: دیپلم افتخار به نویسنده نمایشنامه خاک و خون آقای مصطفی جعفری جوزانی، تقدیر ازآقایان احمد نیک پیام برای نمایشنامه آخرین غروب و صادق فرهمند برای نمایشنامه ایستگاه 12
  • کارگردانی:دیپلم افتخار به آقایان احمد نخودیان و مصطفی جعفری جوزانی برای نمایش خاک و خون ،تقدیر از 5 کارگردان به ترتیب اجرا عباس فلاحی نمایش ترانه ای برای آیدا،عباس اصلاوی نمایش ایستگاه 12، مهدی سه دهی نمایش خواب بی وقت حوریه ،حسن وحید دستجردی  نمایش خرگوش سفید با چشمان قرمز و شاپور شفیعی نمایش آخرین غروب
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۰۸
شاهین شهر نیوز
ارس از مشکلات مردم شاهین‌شهر گزارش می‌دهد
شنبه‌های شلوغ شاهین‌شهری‌ها، روز به روز «شلوغ‌تر» می‌شود
شنبه‌های شلوغ شاهین‌شهر با تجمع ده‌ها نفری مردم مقابل دفتر نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی روز به روز شلوغ‌تر می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، شنبه‌های شلوغ شاهین‌شهر با تجمع ده‌ها نفری مردم نیازمند، مقابل دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی «شلوغ‌تر» هم می‌شود.

شنبه‌های هر هفته، هر کسی برای کاری، از خانه خارج می‌شود؛ کاسب به دنبال کسب روزی حلال، راننده به دنبال جابجایی مسافران، کارمندان به دنبال رفع نیازهای قانونی ارباب رجوع، کارگران درپی دریافت حقوق روزانه، پلیس در پی تامین امنیت شهروندان، بیماران به دنبال درمان بیماری و سلامتی از دست رفته و ده‌ها دلیل دیگر که هر کس برای خارج شدن از خانه خود دارد.

دراین میان عده‌ای که هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود، در خیابان امام خمینی(ره)، نزدیک چهار راه حافظ شاهین شهر، هر شنبه از 7 صبح  مقابل دفتر حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی تجمع می‌کنند تا بلکه، گشایشی در یکی از گره‌های کلاف سر در گم زندگی‌شان پیداکنند.

تجمع مردم از پیاده راه خیابان شروع می شود، مرد جوانی روی صندلی نشسته و به مراجعه‌کنندگان برگه ملاقات می‌دهد، مراجعه‌کنندگان از هر قشری که انتظارش را داشته یا نداشته باشیم آمده و به دنبال دریافت برگه ملاقات با حاجی دلیگانی هستند.

آن‌هایی که نمی‌دانند علت حضور مردم چیست شاید فکر کنند که تعداد مراجعه کنندگان همین ده بیست نفری باشد که در پیاده راه خیابان در نوبت ورود هستند در حالی که گاهی اوقات بین مراجعه‌کنندگان مشاجره‌ای  جهت عدم رعایت نوبت روی می‌دهد.

پس از ورود به دفتر نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، تازه متوجه تعداد واقعی مراجعه‌کنندگان می‌شوی، جمعیتی که برای ملاقات با عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی آمده‌اند، به بیش از 100 نفر می‌رسد، حاجی دلیگانی نیز جلوی درب ورودی سالن بزرگ مراجعه‌کنندگان نشسته و هفت هشت نفری اطراف او در انتظار مطرح کردن در خواست‌های خود هستند.

کمی آن طرف‌تر چندین نفر پشت میزهایی نشسته و به نوعی درخواست‌های مردم را دسته‌بندی می‌کنند تا شاید بدون نیاز به گفتگوی رو در روی مردم با نماینده‌شان، بتوانند مشکلی از مراجعه کنندگان حل کنند.

به سراغ مادری 50 ساله رفتم که غم مشکلات زندگی بر چهره افتاب سوخته‌اش نشسته بود.  تا به او گفتم خبرنگار فارس هستم بی‌مقدمه سفره دلش را باز کرد و گفت: سرپرست خانوار و مستاجرم، از پرداخت قبض‌های برق و آب هم عاجز مانده‌ام و نمی‌توانم اقساط  بهره وام‌های 16 درصدی را بپردازم. دو دختر دم بخت و بیکار در خانه دارم، آمده‌ام از اقای حاجی درخواست کنم که مرا برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه یک تا دو میلیون تومانی به یکی از شعب قرض‌الحسنه معرفی کند.

جوانی لاغر اندام و خجالتی که در نزدیکی زن میان‌سال نشسته بود، خود را فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ژئوتکنیک با معدل 19.5 از دانشگاه  دولتی معرفی کرد. این جوان به دنبال شغل ابرومندی بود که پس از ماه‌ها تلاش  و جستجو، هنوز به آن نرسیده بود.

جوانی دیگر در حالی که عصبانی به نظر می‌رسید اظهار می‌کرد: در ازمون‌های استخدامی آتش نشانی، شرکت تولید مواد لبنی پگاه و آبفای استان اصفهان قبول شده است، اما کارشناسان هر دو اداره و کارخانه، او را در آزمون‌های شفاهی به دلایلی عجیب مردود کرده‌اند. جوان 28 ساله  فارغ التحصیل کارشناسی مکانیک، در آزمون آتش نشانی برای اینکه شش ماه سنش بیشتر بوده مردود می‌شود، در ازمون شفاهی شرکت پگاه برای اینکه مدرکش باید به جای فوق دیپلم، کارشناسی باشد رد می‌شود و در آزمون شفاهی شرکت آبفا برای اینکه مدرکش کارشناسی پیوسته است و باید کارشناسی ناپیوسته باشد از تایید کارشناسان این اداره محروم می‌شود.

جوان تحصیل کرده جویای کار، اخرین امیدش را گرفتن نامه از اقای حاجی دلیگانی، برای پا در میانی و استخدام در یکی از دو اداره یا کارخانه پگاه می‌داند.

مرد 36 ساله‌ای هم با صدای خسته و لهجه یکی از اقوام ایرانی، بیان می‌کرد، چندین ماه است بیکار شده است و نمی‌تواند مخارج خانواده خود را تامین کند و به هر جا که برای شغلی رفته به دربسته خورده است. اوهم درخواست معرفی به کارخانه‌ای برای کار کردن دارد و هم می‌خواهد تسهیلات ارزان قیمت قرض الحسنه دریافت کند.

با زنی 40 ساله که در نزدیکی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس نشسته بود مصاحبه کردم، اظهار کرد:: به تازگی خانه‌ای را قولنامه کرده‌ام اما برای تامین کسری پول خرید خانه، در انتظار دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی بانک به علت نداشتن یک ضامن هستم.

این زن خانه‌دار ادامه داد: نگرانم تسهیلات لازم را از بانک دریافت نکرده و از خرید آپارتمان کوچکم محروم بمانم.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص برنامه دیدارهای هفتگی با مردم حوزه انتخابیه برخوار، شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: علاوه بر اینکه دو روز جمعه درماه در شهر میمه با مردم این شهر ملاقات عمومی دارم، شنبه‌های هر هفته هم، شش برنامه ملاقات از 8صبح تا ساعت 19 با مردم شهرهای شاهین شهر، گز، خورزوق، دستگرد، حبیب‌آباد و دولت‌آباد برگزار می‌شود و هر شنبه تا حدود 400 نفر را برای حل مشکلات مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در خواست‌های مردم، در حوزه‌های اشتغال جوانان، درخواست وام‌های کوچک به منظور تامین مبلغ رهن و یا خرید منزل و خرید جهیزیه است، کسانی می‌آیند که حتی در تامین نان شب خود و خانواده‌شان ناتوانند و گاهی اوقات ماه‌ها نتوانسته‌اند مقداری گوشت خوراکی برای خانواده خود تامین کنند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از نیمی از نامه‌نگاری‌ها با دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات معمولا به نتیجه می‌رسد و در خصوص تامین نیازهای مالی مردم نیازمند، متقاضیان به صندوق‌های قرض‌الحسنه برای دریافت تسهیلات یک تا پنج میلیون تومانی معرفی می‌شوند.

حاجی دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: سیاست‌های اقتصادی کشور باید اصلاح شود، در سیاست‌های کلان کشور سیاست‌گذاری درستی صورت نگرفته است و این تعداد مراجعه کننده که هر روز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود به جهت آن است که مسؤولان به وظایف خود به درستی و به طور کامل عمل نکرده‌اند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۰۸
شاهین شهر نیوز

انتخاب تکواندوکار شاهین شهری برای حضور درجایزه بزرگ مراکش

سجاد مردانی تکواندوکار شاهین شهری از سوی کادر مربیگری تیم ملی ایران برای حضور در گرندپری(جایزه بزرگ) 2017 مراکش برگزیده شد.

سجاد مردانی تکواندوکار شاهین شهری از سوی کادر مربیگری تیم ملی ایران برای حضور در گرندپری(جایزه بزرگ) 2017 مراکش برگزیده شد.

روابط عمومی فدراسیون تکواندو اعلام کرد که این تکواندو کار در وزن به اضافه 80 کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو ایران محمد کاظمی و فرزان عاشورزاده در وزن منهای 58 کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن منهای 68 کیلوگرم را به عنوان دیگر ملی پوشان در این مسابقات معرفی کرد.

دومین مرحله مسابقات گرندپری (G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی زنان و مردان از 31 شهریورماه به مدت 3 روز در 'رباط' مراکش برگزار خواهد شد که تیم‌ملی تکواندو ایران برای حضور در این رقابت‌ها از روز 28 مردادماه تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده است.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

مردانی در پایان مسابقات فینال گرندپری 2016، در دیدار نهایی وزن به اضافه 80 کیلوگرم به مصاف «ولادیسلاو لارین» از روسیه رفت و به پیروزی 4 بر 3 دست یافت و قهرمان این رقابت ها شد.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۰۹
شاهین شهر نیوز
از امروز با شرکت 15 تیم صورت می‌گیرد
آغاز لیگ برتر فوتبال خوزستان
لیگ برتر فوتبال خوزستان از امروز با شرکت 15 تیم کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزرشی خبرگزاری فارس استان خوزستان از اهواز، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های خوزستان از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها با شرکت 15 تیم در یک گروه و به صورت رفت و برگشت آغاز خواهد شد تا تیم‌های شرکت کننده در ابن رقابت‌ها به مصاف هم بروند.

براساس اعلام کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان خوزستان، هفته نخست مسابقات فصل 96-97 لیگ برتر فوتبال استان امروز پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدارها، استقلال ویس به مصاف شهباز شادگان خواهد رفت و پرسپولیس نوین دزفول میزبان استقلال مسجدسلیمان خواهد بود.

در سایر دیدارهای این هفته شهرداری بندرامام از شاهین شهر امام پذیرایی خواهد کرد، ایرانمهر خرمشهر میزبان استقلال نوین ماهشهر خواهد بود و جنوب سوسنگرد به مصاف پرسپولیس شوش می‌رود.

همچنین رخش اروند میزبان امید اندیشه شوشتر است و بهمئی در رامهرمز از پرسپولیس ویس پذیرایی خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال نوین حمیدیه نیز در این هفته با قرعه استراحت روبرو شده است، تمامی این دیدارها راس ساعت 17 و 30 برگزار خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۰۸
شاهین شهر نیوز

نخستین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا ' جام ریاست جمهوری' در شاهین شهر اصفهان آغاز شد

اصفهان - ایرنا - نخستین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا ' جام ریاست جمهوری' با حضور 960 ورزشکار زن و مرد از سراسر کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه ملت شاهین شهر اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این جشنواره با حضور ورزشکارانی از تمام استان های کشور با هدف توجه بیشتر به مناطق روستایی و معرفی فرهنگ و سنن و رشته های ورزشی بومی محلی و حفظ میراث معنوی و ناملموس به پیشنهاد معاونت توسعه روستا و مناطق محروم کشور نهاد ریاست جمهوری و با اجرای فدراسیون و هیات استانی ورزش روستایی و بازی های بومی، به مدت 2 روز برگزار می شود.
ورزشکاران حاضر در این جشنواره در بازی های بومی محلی هفت سنگ، دال پلان، چوب کشی، تیر و کمان دستی، لی لی، دوزبازی، گانیه، الختر و کشتی محلی به رقابت می پردازند.
در این جشنواره همچنین نمایشگاه صنایع دستی به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان مشتمل بر 35 غرفه، آثار صنایع دستی بیش از 50 هنرمند این عرصه را به نمایش گذاشته است.
اجرای موسیقی محلی توسط 12 گروه هنری از اقوام مختلف ایران و حضور چهره های هنری و سخنرانی مقامات ملی و استانی از جمله برنامه های اعلام شده در این جشنواره است.
ورود و پذیرش هیات های ورزشی از سراسر کشور به شاهین شهر دیروز چهارشنبه انجام شد.
افتتاحیه رسمی این رویداد امشب برگزار می شود.
شهرستان شاهین شهر با وسعتی حدود 6 هزار کیلومتر مربع ؛در 25 کیلومتری شمال شهر اصفهان واقع است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۲۷
شاهین شهر نیوز

تخطی از سرعت مطمئنه 2 کشته و مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: تخطی از سرعت مطمئنه 2 کشته و  مجروح برجای گذاشت/ کمک به نیازمندان بهانه‌ای برای سرقت از افراد کهنسال

تخطی از سرعت مطمئنه در محور ابوزیدآباد یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت و کمک به نیازمندان بهانه‌ای برای سرقت از افراد کهنسال از جمله اخبار انتظامی اصفهان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رجبعلی مختاری با اشاره به حربه جدید سارقان اظهار داشت: افرادی با ظاهری آراسته در معابر و اماکن عمومی حاضر می‌شوند و پس از شناسایی خانم‌های کهنسال که اموال با ارزش همراه دارند به بهانه کمک کردن به نیازمندان آن‌ها را اغفال و در فرصتی مناسب اموال‌شان را سرقت می‌کنند.

وی افزود: این افراد خود را فردی مذهبی و خیرخواه معرفی کرده و با سخن‌چینی وحفظ ظاهر اعتماد کهنسالان را فراهم می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر در پایان از سالمندان مخصوصاً بانوان خواست: هیچ‌گاه به ظاهر افراد حتی خانم‌ها اعتماد نکنید، سوار خودروی افراد غریبه حتی برای لحظه‌ای نشوید، طلاجات خود را در معرض دید قرار ندهید و در صورت مواجه شدن با اینگونه افراد در نخستین فرصت با پلیس تماس گرفته و حتی‌الامکان شماره پلاک خودروی آن‌ها را یادداشت کنید و ظاهر آن‌ها را بخاطر بسپارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۲۶
شاهین شهر نیوز