شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

تخطی از سرعت مطمئنه 2 کشته و مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: تخطی از سرعت مطمئنه 2 کشته و  مجروح برجای گذاشت/ کمک به نیازمندان بهانه‌ای برای سرقت از افراد کهنسال

تخطی از سرعت مطمئنه در محور ابوزیدآباد یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت و کمک به نیازمندان بهانه‌ای برای سرقت از افراد کهنسال از جمله اخبار انتظامی اصفهان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رجبعلی مختاری با اشاره به حربه جدید سارقان اظهار داشت: افرادی با ظاهری آراسته در معابر و اماکن عمومی حاضر می‌شوند و پس از شناسایی خانم‌های کهنسال که اموال با ارزش همراه دارند به بهانه کمک کردن به نیازمندان آن‌ها را اغفال و در فرصتی مناسب اموال‌شان را سرقت می‌کنند.

وی افزود: این افراد خود را فردی مذهبی و خیرخواه معرفی کرده و با سخن‌چینی وحفظ ظاهر اعتماد کهنسالان را فراهم می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر در پایان از سالمندان مخصوصاً بانوان خواست: هیچ‌گاه به ظاهر افراد حتی خانم‌ها اعتماد نکنید، سوار خودروی افراد غریبه حتی برای لحظه‌ای نشوید، طلاجات خود را در معرض دید قرار ندهید و در صورت مواجه شدن با اینگونه افراد در نخستین فرصت با پلیس تماس گرفته و حتی‌الامکان شماره پلاک خودروی آن‌ها را یادداشت کنید و ظاهر آن‌ها را بخاطر بسپارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
شاهین شهر نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی