شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کلاس‌های قرآنی مؤسسه امام هادی(ع) شاهین‌شهر پس از تعطیلی در مساجد برپا می‌شود.

به گزارش شاهین شهر نیوز به نقل از ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام هادی(ع) شاهین شهر از سال ۱۳۹۲ با کسب مجوز از اداره تبلیغات اسلامی کار خود را آغاز کرد و با اهداف بلند‌مدت در راستای ترویج و انس قرآن کریم گام برداشت.

پس از گذشت این مدت، مؤسسه با مشکل هزینه‌ای روبرو شد و با مراجعه و درخواست حمایت از سوی مسئولان پاسخی دریافت نکرد و متأسفانه فعالیت‌های خود را در مکانی که اجاره‌ای بود، متوقف کرد و به حالت نیمه‌تعطیل قرار گرفت.

این مرکز قرآنی که بیش از ۱۰۰ قرآن‌آموز را تحت پوشش قرار داده بود، در رشته‌های مختلف قرآن اعم از روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، دوره‌های فرهنگی و غیره را برپا می‌کرد.

مخاطبان پس از تعطیلی درخواست برپایی دوره را داشتند که برای این منظور برخی از کلاس‌های این مرکز به صورت غیررسمی در مسجد الکریم برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه امام هادی(ع) در استان اصفهان، شاهین‌شهر، خیابان طالقانی، خیابان نبوت، جنب مسجد الکریم واقع شده بود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی