شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

رقم پگاه سورگم علوفه با نیاز آبی کم جایگزین ذرت علوفه ای می شود .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر جهاد کشاورزی امروز در بازدید از مرکز خدمات کشاورزی گز و شرکت کشاورزی شهدای گرگاب گفت : تحقیقات این رقم جدید پیش از این تکمیل شده بود و در مرحله ترویجی ، این رقم در مزرعه 20 هکتاری در شهرستان شاهین شهر و میمه کاشته شد.
آقای زندی گفت: معاونت تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی 6 هزارو 500 طرح تحقیقاتی در دست اجرا داردکه 90 درصد از این طرحها به صورت ترویجی به کشاوزان معرفی و 10 درصد دیگر تجاری می شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت :تا کنون 105 دانش فنی به دست آمده در وزارت جهاد کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شده است که شامل طرح های تحقیقاتی، بذر و واکسن است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۴
شاهین شهر نیوز
طی یکسال گذشته
29 پروژه مخابراتی در شاهین‌شهر و میمه به بهره‌برداری رسیده است

رئیس اداره مخابرات شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مهم‌ترین خدماتی که در یک سال گذشته به مردم ارائه کرده‌ایم در قالب بهره‌برداری از 29 طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ ‌بر 15 میلیارد ریال بوده است.

خبرگزاری فارس: 29 پروژه مخابراتی در شاهین‌شهر و میمه به بهره‌برداری رسیده است

مرتضی ربیع دولت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر به بیان فعالیت‌های یک سال گذشته اداره مخابرات شاهین‌شهر و میمه پرداخت و اظهار داشت: مهم‌ترین خدماتی که در یک سال گذشته به مردم ارائه کرده‌ایم در قالب بهره‌برداری از 29 طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ ‌بر 15 میلیارد ریال بوده است.

وی در ادامه به‌عنوان نمونه به ذکر چند مورد از این خدمات پرداخت و افزود: ارتقاء آنتن‌های موبایل در سطح شهرستان، افزایش پهنای باند، اجرای فیبر نوری بین دو شهر اصفهان و شاهین‌شهر به طول 30 کیلومتر و توسعه کابل‌کشی تلفن ثابت به طول 60 کیلومتر در خود شهر شاهین‌شهر بوده است.

رئیس اداره مخابرات شاهین‌شهر و میمه به برنامه پیش‌رو گریزی زد و تصریح کرد: حذف PCM به‌منظور تسهیل در واگذار ADSL که در حال حاضر 25 هزار پورت ADSL در شاهین‌شهر فعال هست.

ربیع دولت‌آبادی تأکید کرد: در تلاش هستیم که این تعداد ADSL را به دو برابر ظرفیت موجود افزایش دهیم و همچنین تأمین ارتباط شهرک‌های تازه تأسیس در شاهین‌شهر را از مهم‌ترین اولویت‌ها در برنامه‌های پیش روی اداره مخابرات شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار دهیم.

وی از دریافت مجوز حفاری در سال گذشته جهت کابل‌کشی زیرساخت‌های مخابراتی در شاهین‌شهر به طول 60 کیلومتر در شهرک‌های فدک، هشت‌بهشت، میلاد، خیابان ابوذر در محله گلدیس، بلوار مهارت و امام علی (ع) با همکاری شهرداری شاهین‌شهر با اعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در شاهین‌شهر هیچ نقطه‌ای بدون کابل مخابراتی جهت ارائه خدمات به مردم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مراکز روستایی شاهین‌شهر و میمه هیچ‌گونه مشکلی در حوزه اینترنت ADSL ندارند، ادامه داد: در تلاشیم که این شهرستان از نظر زیرساخت‌های تلفن ثابت و واگذاری آن هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشیم.

ربیع دولت‌آبادی با یادآوری راه‌اندازی 15 سایت BTS در حوزه آنتن دهی تلفن همراه در سال 92 خاطرنشان کرد: هشت سایت مخابراتی در محله‌های امام (ره)، شهید مطهری، آیت‌الله طالقانی، دهخدا، بنت‌الهدی و غیره به شبکه اینترنت پرسرعت یا همان G3 تلفن همراه وصل شده‌اند.

منبع: فارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۹
شاهین شهر نیوز