شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

شاهین شهر نیوز

بروزترین سایت خبری شاهین شهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: نمایش‌های خیابانی هنرمندان استان با اصفهان، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در محلات شاهین‌شهر به روی صحنه می‌روند.

به گزارش شاهین شهر نیوز به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرامرز رادمنش  در خصوص برگزاری نمایش‌های خیابانی اظهار کرد: نمایش‌های خیابانی هنرمندان استان با اصفهان، به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر، به مدت دو شب، از امشب در محلات این شهر به روی صحنه می‌روند.

وی افزود: نمایش‌های خیابانی «درنگ» به کارگردانی کهکش پور، «اعتیاد نه» به کارگردانی رادمهر کشانی، «رستم در چند دقیقه» به کارگردانی محمدامین کشانی و «زنگ به زنگاه» به کارگردانی امید پاریاب، امشب و فردا شب در 8 محله شهر شاهین‌شهر اجرا می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر اظهار کرد: نمایش‌های خیابانی هنرمندان استان اصفهان را اداره‌های فرمانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر، حمایت و پشتیبانی مالی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی آسیب‌های اجتماعی و چگونگی ارائه سبک صحیح زندگی در مقابله با معضل مواد مخدر، پیام‌های نمایش‌های خیابانی هنرمندان است.

 هنرمندان شاهین‌شهری و سایر شهرهای این استان، سال گذشته با تولید 17 تئاتر، در مجموع 110 بار، در محلات شاهین‌شهر اجرای خیابانی داشتند و به مدت 220 شب نیز تئاتر هنرمندان در تالارهای شاهین‌شهر اجرا شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۲
شاهین شهر نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی